Ez alulszárnyalhatatlan.
Azt már elmondtam, hogy a szabálytalanul levett összeget visszahelyezték a számlánkra, és ahogy a jó gazda teszi, ha rájön, hogy a javainak őrzője megbízhatatlan, mi azonnal továbbutaltuk a másik banknál megnyitott új számlánkra.
Az is természetes, hogy már a balhé kezdetén, amikor jogtalanul lenyúlták a pénzünket, ráadásul a magyarázatukban messzire kerülték az igazságot, ahogy ezt általában mondják, hazudtak, elhatároztuk, hogy végleg elhagyjuk a bank fogalomra szégyent hozó intézményt.
Tehát számla leürítve, és besétáltunk, az immár 15 éve használt ajtón, felszerelkezve minden olyan papírral, irattal, ami csak szükséges lehet egy céges bankszámla megszüntetéséhez.
Csak pár perc kellett, és újra kint álltunk az utcán.
Na most igyekszem nagyon pontosan leírni az eseményeket.
Számot húztunk, és mivel csak egy ügyfél volt előttünk, pár pillanat múlva ott álltunk az ügyintéző előtt.
A vállalkozásunk cégvezetője bejelentette, hogy egy számla megszüntetése miatt jöttünk, és átadta a bankkártyát, ezzel a szöveggel:
ne is tessék kérdezni a pin-kódott, mert nem tudom!
A pultnál üllő hölgy egy szó nélkül rálépett a számítógépen a megfelelő helyre, és válaszolt:
egy kis pénzt kellene rátenni a számlára, mert 30 nap múlvára szünik meg, és ez körül-belül 8 ezer forint lenne, a maradékot átutaljuk az új számlájukra, kérem a számát.
(csak így zárójelben megjegyezve, mi van ha nincs másik számla?)
majd kitöltötte a megfelelő nyomtatványokat, elénk tolta, aláírtuk és mi vártunk...és vártunk...és vártunk...
Ránk nézet, és mondta:
végeztünk!
Mi elképedve néztünk rá, majd elköszöntünk és kijöttünk.
Vagy 2 percig szóhoz sem jutottunk, amikor megszólalt a kolleganő:
nem kellene visszamennünk még pár számlát megszüntetnünk, úgy is nálam van pár partnerünk számlaszáma.
Mert kérem tisztelettel, nem elég, hogy a bankkártya pin kódját nem ismertük, ezek mellé még csak egy vacak személyit sem kértek egy cég számlájának a megszüntetéséhez.
OTP Bank - megbízunk egymásban!
Ennyire?