HTML

Egy izomagyú naplója

a világom alulnézetből, mindennapi morgásaim

Friss topikok

Linkblog

OTP -és vagy? Menekülj!

2008.01.06. 16:22 izomagyú

OTP -és vagy? Menekülj!+friss hír

 

Egy cég, amiben érdekelt vagyok, ezért minden ügyét ismerem, veszélybe került, számlavezető bankja szó szerint szopatja  és ettől kissé kiborultam.

Azt is bevallom, hogy a következő levél kitételével egyúttal abban is reménykedem, hogy valamelyik újságíró figyelmét is felkeltem, aki nem fél az olyan nagyhatalmú banktól, mint a mi legnagyobb lakossági bankunk, az OTP.

De minden fecsegésnél többet mond a következő levél, ami úgy a Fogyasztóvédelemnek, mint a PSzÁF részére is el lett postázva a mai napon:

 

 

 

Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) Ügyfélszolgálat
1013 Budapest, Krisztina krt. 39.

 Levélcím: 1535 Budapest, 114. Pf. 777

 

 

Tisztelt PSzÁF!

 

Alulírott Sz. G., mint a F…. Bt (1211 Bp. T…… út 1) képviselője az alábbi panasszal fordulok sürgős segítség kérés céljából Tisztelt Címhez..

 

2007. november 27-én vállalkozásunk az OTP Rt Budai fiókjánál (1124 Bp. Jagelló út 20/A) vezetett 1179500-……… számú bankszámlájáról azonnali inkasszóval minden pénzünket leemelték, mindenféle figyelmeztetés nélkül.

 

Mivel semmiféle tartozásunk, fizetési elmaradásunk nincs, valami tévedésre tudunk csak gondolni, és természetesen először telefonon érdeklődtünk a számlavezető fióknál, ahonnan csak annyi választ kaptunk, hogy Zoltán Ákos számunkra ismeretlen, így elérhetetlen úr nyújtott be az azonnali inkasszót 53. 608.451.- Ft értékben.

Ahogy már említettük, semmiféle elmaradásunk, tartozásunk nincs, ezért már a tudomásunkra jutás napján, elsőbbségi, ajánlott levélben tiltakoztunk a fióknál és érdeklődtünk a pontos okról, az inkasszó kibocsátójáról, mivel a számlánkon lévő befizetésekből a kötelezettségeinket kell rendeznünk, vagyis csak kellett volna, de nem tudtuk a fentiek miatt.

Levelünkre nem kaptunk választ, csak a megküldött bankkivonatból láttuk az azonnali beszedés tényét, és az indok törvényi hivatkozását, ami a végrehajtásról szóló 1994.évi LIII.Tv.82/A törvény.

 

Semmiféle végrehajtási eljárás soha nem indult ellenünk, ilyen vagy csak hasonló nagyságrendű követeléssel nem is találkoztunk, találkozhattunk, tevékenységünk jellege miatt sem, így ezt nem értjük, sőt még utána nézni sem tudunk, mivel a számlavezető OTP Bank levelünkre nem válaszolt, érdemi információt nem adott.

 

Egyetlen nagyobb nagyságrendű kötelezettségvállalásunk létezik, egy másik cég fejlesztési hitelfelvételénél kezességet adtunk, egy szintén az OTP bank által nyújtott kölcsönügyletben, ahol jelenleg is, a bank hitelére megfelelő nagyságú, kb. tízszeres jelzálog biztosíték található a mi kezességünkön kívül is.

Most nem szeretnék kitérni, az ilyen mértékű túlbiztosítások fejlesztésgátló hatásairól.

Ezt a fedezeti vagyont az OTP bank felügyeli ráadásul, és tudomásunk szerint semmiféle olyan új esemény nem történt, legalább is, mint felügyeleti megbízással rendelkező, az OTP Bank Rt ezt nem jelezte, ami a kezesség beváltását ebben a formában, magyarázat és figyelmeztetés nélkül, indokolttá tenné.

Ha mégis, az adott és az OTP Bank Rt. által felügyelt hitelfedezettel kapcsolatban, az utóbbi időkben valamilyen általunk ismeretlen probléma keletkezett volna, akkor is minimum értesíteni kellene a kezest, meghatározni a jelenlegi pontos összeget, azt természetesen igazolni, úgy a bank, mint az adós könyvei alapján, és a rendezés lehetőségeit is tisztázni.

Ebben az esetben, mint felügyeleti jogkörrel rendelkezőt, az OTP Bank Rt felelősségét vizsgálni kell.

Ráadásul az adott kezességben vállalt kötelezettség törlesztésekkel csökkentett összege is több mint 14 milliós nagyságrenddel kisebb, mint a jelzett 53 millió forint, amennyi jelenleg a bankszámlánkat terheli.

Azt hiszem, hogy egy mikró-vállalkozás esetében hosszas nyomozásra nincs időnk, viszont a számláról utalni nem tudunk, napokon belül csődöt jelenthetünk, mivel nem tudjuk teljesíteni pénzügyi kötelezettségeinket, miközben a vállalkozás 15 éves tevékenysége alatt még csak hasonló helyzetben sem volt, tartozásba nem került.

Fennáll annak a veszélye is, hogy évtizedes jó-hírnevünk is csorbul, ami erkölcsi és konkrét anyagi vesztességgel jár.

A bankszámlánk, megalakulásunk óta ugyanaz, az OTP-nél vezetett folyószámla, tehát még azt sem mondhatják, hogy nem ismerik makulátlan jelenünket, és múltunkat a banknál. Más banknál számlát nem vezetünk, és nem is vezettünk soha, így a gazdasági életünk nyitott könyv a számukra.

Ezzel a nemtelen eljárással, egyúttal veszélybe kerül 10 dolgozónk családjának megélhetése is, akik a vállalkozásban dolgoznak, ami napokon belül múlt idővé lesz, hiszen fizetésképtelenség esetén a dolgozóink is elveszítik munkahelyüket, termelni, adót és járulékokat és a beszállítóinkat fizetni nem tudjuk.

Így keletkeznek a körbetartozások, növekszik a munkanélküliség és a gazdasági bizonytalanság, ami az egész gazdaságunk rákfenéje ma már.

Nem tudjuk elképzelni, hogy ezt egy pénzintézet, ráadásul az ország legnagyobb bankja megteheti, hiszen innentől kezdve egyetlen ügyfelük ott kezelt pénze nincs biztonságban.

 

 

Budapest 2007-12-03

 

 

 

                                                                       Tisztelettel:

 

                                                                                  Sz. G.

+ friss hír

Most 5 perce felhívtak minket a bankfiókból, és levelünkre a következő információt adták:

A banknak nincs tájékoztatási kötelezettsége, és különben sincs információja a beszedési megbízást elrendelő határozatról, csak a névből, akinek a számlájára került, és kerül folyamatosan a beérkező pénzünk tudja, hogy az egy végrehajtó neve, aki a listájukon is rajta van. Megadta a hivatalos vonalas számát, ahol senki nem vette fel a telefont.

 

 

145 komment

Címkék: otp szemétségek banki enyúlás

A bejegyzés trackback címe:

https://izomagyu.blog.hu/api/trackback/id/tr50287068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

izomagyú 2008.01.06. 21:51:34

jancsika!
ha elolvasod a banki számlakezelési szabályokat, akkor visszavonod, hogy mindegyik banknak így kell! csinálnia
pontosan szabályozva van, hogy vagy az APEH inkasszó, vagy bírósági határozat benyújtásával lehet a számlához nyúlni

loggol 2008.01.06. 21:54:44

izomagyú!

Ne csepegtesd az infókat, mert azt nem szeretjük. Sőt, esetleg manipulatívnk tartjuk.

Akkor azt állítod, hogy nem volt bírósági határozat?

izomagyú 2008.01.06. 21:57:19

loggol!
nem vagyok versenygyors és gépíró:)
de igyekszem
ráadásul szeretném érthetően megmutatni az eddigieket, mert zaqvaros lesz, mint a múltheti húsleves

Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.06. 22:02:59

izomagyú: hova tetted fel a folytatást?

loggol 2008.01.06. 22:03:41

Akkor volt bírósági határozat vagy nem?

loggol 2008.01.06. 22:06:45

Egy új postba rakta, csak elfelejtett szólni, hogy hol keressük. :-(

Én is keresgéltem...

izomagyú 2008.01.06. 22:08:52

miért, hogyan kell csinálnom, hogy egy postban legyen?
nem ismerem ezt a rendszert

izomagyú 2008.01.06. 22:09:35

most raktam be a következőt, de ez nekem még idegen itt:(

stanyecli 2008.01.06. 22:10:07

Azt a kurva helyesírási hibát senki nem vette észre a címben?
OTP-s nem OTP-és.

Alapvető, mint az, hogy nem azt írjuk, hogy 2-tőt, hanem 2-t.

Figyeljünk már oda egy kicsit...

izomagyú 2008.01.06. 22:12:12

stanyacli!
azért is lett nem közvetlenül kötve, ha megnézed a kötöjelet látható:)
szójátékként

Zsolt 2008.01.06. 22:12:20

Nekem az OTP a bankártyámról a Tesco-ban történt vásárlásom során, 3szori hibás PIN (3x megadtam az 5555) megadását követően vonta le a pénzt.
Direkt adtam be rosszat, hogy újra lehessen kezdeni a fizetést. nem lehetett...
Aláírást se kértek tőlem..

Minek a PIN kód, népbutítás..

Ha ellopják a kártyátokat annyi

secko jedno 2008.01.06. 22:15:52

aki OT-pés, nem sikeres ember

izomagyú 2008.01.06. 22:16:11

nem használok kártyát, ha kell bemegyek a fiókba, már nekem sincs privát OTP-s számlám, csak a cégnek, hogy kivárjuk a visszatöltést

izomagyú 2008.01.06. 22:17:06

secko jedno!
mondtam, hogy az vagyok?:))))

Luigi 2008.01.06. 22:17:44

Kedves Izomagyú!

20.52?

Luigi 2008.01.06. 22:19:59

Privatban szívesen.

Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.06. 22:22:14

fura ez az egész történet.
Én csak azt nem értem, hogy a társasági formát miért hagytátok meg Bt-nek? Miért nem Kft-ként csináltátok?

Rwindx 2008.01.06. 22:23:27

Hát őszintén remélem számotokra pozitív eredménnyel záródik majd ez a dolog, mielőbb. Addig is ne add fel. Ha az egésznek vége lesz, az OTP-t hagyd ott a francba.

Az én tanácsom hogy fogadj egy ügyvédet mindenképpen, ha még nem tetted volna meg.

nowhere 2008.01.06. 22:24:50

Egyébként nekem újabban csak pozitív tapasztalataim vannak az OTP-vel kapcsolatban. Lehet, hogy véletlen?

izomagyú 2008.01.06. 22:28:29

Bástya elvtárs!
miért is?
egy 15 éves, nagytőkéjű bt mennyivel rosszabb, mint egy kis kft?

izomagyú 2008.01.06. 22:30:03

Rwindx !
megnyerjük:)
és csak azért van még ott a számla, hogy egyszerű legyen visszarakniuk a pénzünket, de már egy fillér forgalom sincs rajta

Luigi 2008.01.06. 22:31:26

Izomagyú!

Levél ment.

izomagyú 2008.01.06. 22:31:54

Rwindx !
fogadtunk ügyvédet, és mondtuk, hogy lehet nyugodtan megnyomni a cerkát, úgy sem a mi költségünk lesz:)

izomagyú 2008.01.06. 22:41:14

felraktam a 3. részt
bár lehet, hogy keresni kell, de nem tudom, hogy itt miként kell folyamatosan blogolni

V.A.Lucky · http://valucky.wordpress.com 2008.01.06. 22:47:56

A legfontosabb, amit fentebb írtak, hogy megakaszd a végrehajtás folyamatát. A végrehajtónak, 15 napig magánál kel tartania a lóvét, addig nem adhatja át a kuncsaftjának. Ha mégis megteszi, akkor bukta az egészet, mert elzárt téged a jogorvoslat lehetőségétől. Viszont és lehet, erre megy ki az egész buli, ha vissza is kapod a lóvét, a végrehajtó akkor is lenyúlja a saját részét. Arra már nem emléxem, hogy ez százalékos vagy fix, de a családban volt egy eset, ahol 2-3milláról volt szó és 150 környékén nyúlta le az illetőt a végrehajtó. És ez törvényileg jár neki.

nowhere 2008.01.06. 22:50:14

Nem könnyű ám megakasztani, ha elérhetetlen a végrehajtó...

HNR 2008.01.06. 22:58:09

Még mindig nem értem, hogy ha a végrehajtót nem érte el az ügyes jogászotok, akkor miért nem indult el a kamara és a bíróságok oldaláról?

Egy ilyen ügyben akármilyen idióta is a másik oldal (bíróság v. végrehajtók) max. 1 hét alatt el lehet érni azt, hogy a végrehajtói ügyszám, a bírósági ügyszámok meglegyenek, a jogerős bírósági határozatból legyen másolatotok és a vh. felfüggesztése iránti kérelem v. a vh. megszüntetése iránti per adott esetben be legyen nyújtva.

Ennek az eddig leírtak alapján nincs akadálya.

HNgtR 2008.01.06. 23:00:00

A végrehajtást nemcsak a végrehajtó akaszthatja meg, hanem főlega foganatosító és az elrendelő bíróság. Persze ehhez ugye ezeket jó lenne kideríteni.

Amíg a "papírok" nincsenek meg, addig felesleges bármelyik bankot okolni bármiért is. Utána persze lehet.

izomagyú 2008.01.06. 23:01:54

V.A.Lucky, nowhere, HNR!
egy kicsi türelmet, dolgozom a vázlataimon, és rakom fel egymás után a következő részeket, azt hiszem még 3 értelmes méretű darabban fel is fér, és akkor már a mai napnál tartunk:)

izomagyú 2008.01.06. 23:09:29

nekem egybe jön be, az Egy izomagyú naplója címre:(
itt vannak egymás alatt
izomagyu.blog.hu/2008/01/

HNR 2008.01.06. 23:11:52

Végrehajtói díjak röviden - 14/1994. (IX.8.) IM rendelet:

Fix is meg százalékos is. Ebben esetben milliós nagyságrend.

kb. összegek:

munkadíj: 361.000.-
ktg. átalány: 180.000.-
behajt. jut.: 2.900.000.-

Most lehet káromkodni...

De ha ő kapott egy végrehajtási lapot (vh. záradékot), akkor teljesen jogszerűen járt el. Ez fog kiderülni hamarosan...

Megjegyzem, ha a fenti összeg a letéti számláján porosodik, akkor még azt is ki kell taposni belőle, hogy az azután járó kamatot fizesse meg (erről nekem pl. van jogerős bírósági végzésem és már szedtem így ki vh.-ból pl. nem kevés pénzt).

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.01.06. 23:21:39

rohadt bűnözők! miért nem a szemét tolvaj szoci és szdszes gazemberek vállalkozásait rabolják ki???

izomagyú 2008.01.06. 23:22:16

HNR!
az összes költség, ami fel van írva kb. 5 millió forint, de nincs előttem, bent van az irodában

izomagyú 2008.01.06. 23:23:39

csak ha már blogot csinálok, legyen valami pofája is:)
pici türelmet kérek

2008.01.06. 23:29:29

Bukowszky, ez igazan epuletes volt, mehetsz aludni!

Átlátó 2008.01.06. 23:39:09

Egy végrahajtó sem víz,tűz,sav,golyóálló,stb...megjegyzem a bankfiókok sem.

b · http://www.kerdezdmegitt.hu 2008.01.06. 23:45:59

Ez az egész story jól mutatja, miért is jár ott az ország, ahol...

izomagyú 2008.01.06. 23:56:15

Átlátó!
azt mondják, hogy nem csak a játékterembe lehet bankot robbantani:)

Mr F. 2008.01.06. 23:58:20

Sok sikert ezen enyhén szólva extrém helyzet megoldásához !
Viszont : csak szerintem történhetett volna meg ugyanez bármely más banknál is ??
(Nyilván az újakat leszámítva;mert ott még fontos lehet egy makulátlan bemutatkozással megalapozni a jövőbeli lopásokat)

izomagyú 2008.01.07. 00:04:29

Mr F.
köszi, és én nagyon bizom a sikerben:)
ha kell az eu-s bíróságig is elmegyek érte

flimo13 2008.01.07. 00:11:40

"14 milliós nagyságrenddel kisebb"

Off, de mindig böki a csőröm, ha ilyet látok. 14 milliós nagyságrend nincs, a nagyságrend nem a körülbelül és a nagyjából szinonímája. Nagyságrendből van ezres, százas, milliós, stb.

Sok sikert az ügyhöz.

izomagyú 2008.01.07. 00:15:40

flimo13!
köszi a segítséget, mindig tanul az ember:)
és persze köszönöm a jókívánságot is:))

capper 2008.01.07. 01:08:24

Az OTP ott is sárosnak tűnik, hogy nem értesítette a Bt.-t az inkasszóról. A fent említett MNB rendelet azt írja, hogy a teljesítéssel egyididejűleg, haladéktalanul, írásban (az inkasszó 2. példányával vagy azzal egyező adattartalommal) köteles értesíteni a kötelezett számlatulajdonost. A post-ból úgy tűnik ez elmaradt.
Egy ilyen, a rendeletnek megfelelő értesítés segített volna a végrehajtást elrendelő bírósági határozat megtalálásában?

0xFFFF 2008.01.07. 04:17:06

"HNgtR 2008.01.06. 23:00:00
A végrehajtást nemcsak a végrehajtó akaszthatja meg, hanem főlega foganatosító és az elrendelő bíróság. Persze ehhez ugye ezeket jó lenne kideríteni.

Amíg a "papírok" nincsenek meg, addig felesleges bármelyik bankot okolni bármiért is. Utána persze lehet. "

Nem felesleges. A bank APEH inkasszót vagy bírósági végzés alapján kiadott inkasszót teljesíthet a szlatulajdonos megbízása nélkül. Utóbbi esetben megkapja a határozatot. Ebben a két esetben értesítési kötelezettsége van ám a pénzintézetnek, ugyanis neki mindig pöpecül el kell számolnia az ügyfele azaz a megbízója felé, mit és miért csinált a számlán. Mindkét esetben rendelkezésére áll a teljes adatkör, tehát a szlatulajdonos tud a pénze után futni.

A fenti esetben gyanús, hogy az otp vagy valamelyik munkatársa bűnrészes gazdasági bűncselekményben, tehát kedves izomagyú, tessék a rendőrség felé eljárni, ahol a feljelentés ismeretlen tettes és az otp ellen szóljon.

0xFFFF 2008.01.07. 04:21:02

"Zsolt 2008.01.06. 22:12:20
Nekem az OTP a bankártyámról a Tesco-ban történt vásárlásom során, 3szori hibás PIN (3x megadtam az 5555) megadását követően vonta le a pénzt.
Direkt adtam be rosszat, hogy újra lehessen kezdeni a fizetést. nem lehetett...
Aláírást se kértek tőlem..

Minek a PIN kód, népbutítás..

Ha ellopják a kártyátokat annyi "

Azonnal megsemmisíteni a kártyát, bankot váltani, pénzt menekíteni....ha ez igaz. Azért kételkedek kicsit, mert a PIN kódot nem az otp ellenőrzi, de nem is valamelyik hazai bank, hanem a nagy kártyakibocsájtók valamelyike, amelyik ilyen malőrt nem enged meg magának, még csányi elvtárs kedvéért sem. Érthetőbben, határon túl ellenőrződik minden adat, kártyaszám, pin, kártya érvényessége, stb. Ha mégsem így történik, akkor az elfogadóhely is furán működik.

lilike13 2008.01.07. 06:16:31

A cím, sajnos, értelmetlen. Mi az, hogy OTP-és vagy? Ez egészen mást jelent. Helyesen: OTP-s vagy? Az és-vagy formula azt tükrözi, nem tudunk dönteni az OTP mellett, vagy ellene...

toros 2008.01.07. 07:57:11

"0xFFFF 2008.01.07. 04:21:02
"Zsolt 2008.01.06. 22:12:20
Nekem az OTP a bankártyámról a Tesco-ban történt vásárlásom során, 3szori hibás PIN (3x megadtam az 5555) megadását követően vonta le a pénzt.
Direkt adtam be rosszat, hogy újra lehessen kezdeni a fizetést. nem lehetett...
Aláírást se kértek tőlem..

Minek a PIN kód, népbutítás..

Ha ellopják a kártyátokat annyi "

Azonnal megsemmisíteni a kártyát, bankot váltani, pénzt menekíteni....ha ez igaz. Azért kételkedek kicsit, mert a PIN kódot nem az otp ellenőrzi, de nem is valamelyik hazai bank, hanem a nagy kártyakibocsájtók valamelyike, amelyik ilyen malőrt nem enged meg magának, még csányi elvtárs kedvéért sem. Érthetőbben, határon túl ellenőrződik minden adat, kártyaszám, pin, kártya érvényessége, stb. Ha mégsem így történik, akkor az elfogadóhely is furán működik."

Ugyan nem OTP-nél, hanem egy másik banknál dolgozom, de biztosan állíthatom, hogy a PIN kódot a kibocsátó bank ellenőrzi. Ha leáll a bank saját, engedélyeztetésért felelős rendszere, akkor veszi át a Visa/MC az autorizációt(authorizációt?), de ekkor csak korlátozottan működnek a kártyák.

gyökkettő 2008.01.07. 08:51:59

Lehet, hogy a végrehajtónak nincs is köze a dologhoz. Ha ugyanis az adósnak van pénzforgalmi számlája, akkor a végrehajtás előfeltétele a sikertelen inkasszó. Tehát végrehajtás elrendelése nélkül az ügyfél a jogerős fizetési meghagyással vagy ítélettel bemegy a bankba, ott nyilatkozik, hogy végrehajtási eljárás nem folyik (nehogy kétszer emeljék le a pénzt), a bank pedig teljesíti az inkasszót.

V 2008.01.07. 08:52:22

úgy tudom a PIN kódot a Giro Elsz. Rt. ellenőrzi, méghozzá a dél-pesti központban.

mz 2008.01.07. 08:55:21

Nekem is volt már olyan kártyás fizetésem, ahol elcsesztem a PIN-kódot. Véletlenül rányomtam a zöldet, simán átment a fizetés. OTP ez is, MasterCard kártya.

andreasue 2008.01.07. 08:57:40

A PSZÁF-től sok jót ne várj! Szarházi, léhűtő népség. Szeptemberben küldtem nekik egy panaszt egy bankkal kapcsolatban. A bank válaszolt, ők decemberig nem. Rájukszóltam decemberben, hogy akkor most mi van az ügyemmel, erre sürgőseen kipostáztak egy levelet, hogy a bank válaszában minden le van írva, ha nem értek egyet, akkor menjek a bírósághoz.
Magyarul, basztak foglalkozni az ügyemmel, majd amikor rájöttek, hogy Mancika elkeverte az aktát, Józsika meg a tökét vakarta ügyintézés helyett, küldtek egy lekoptató levelet.
Ezért fizetem azt a kurvasok adót, hogy az ilyen lajhárszerű pártkreatúráknak mindig legyen meleg fotel a segge alatt.

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.01.07. 09:25:03

Eddig gondolkodtam rajta, hogy a már lassan 7 éve az OTP-nél lévő céges számlámat elhozzam-e hasonlóan a magánszámlámhoz (kicsit macerásabb mint a magán), de azt hiszem ez most már nem kérdés.

Megy a körímél az ismerős cégvezetőknek ennek a blognak a címével.

berengere 2008.01.07. 09:46:31

A mi cégünk is menekült az OTP-től:
Egy átutalás több mint két hónapig nem jelent meg az Internetbank felöletén, mikor rákérdeztem nekik állt feljebb, hogy ez "csak" szoftverhiba.

Aztán elkezdődtek az utalások csúszni. Nem rendszeresen persze, hanem véletlenszerűen de legtöbbször hétvégi, ünnepek körüli utalásoknál, mikor várhatóan kevésbé nézegetik a népek a számlájukat. Elutaltuk az ügyfél pénzét, vagy a fizetéseket és időnként akár egy-két hét is eltelt, mire megérkezett. Mi meg lobogtattuk a tranzakcióról nyomtatott papírunkat és állandóan hivatkozhattunk a bankra az ügyfélnél, reklamáltunk és kényelmetlenül éreztük magunkat.
Azóta Unicreditnél vagyunk és semmi bajunk. (Nem a reklám helye, tapasztaltuk.)

Amata 2008.01.07. 09:53:05

Megragadom az alkalmat, hogy néhány "jó" szót szóljak én is az OTP-ről. Történt pedig, hogy 2007.június elején betértem az egyik fiókba átutalási ügyeket intézni. A fiatalember, ki ügyemben eljárt, rábeszélt hitelkártyára (amire egyébként semmi szükségem). Azzal vett le a lábamról, hogy külföldön vehetek fel vele készpénzt. Mivel éppem utazni készültem, gondoltam, a biztonság kedvéért kiváltom. Na persze, hogy nem érkezett meg a jelzett időig. Utána sem. Augusztusban beballagtam és nagy indulattal, de visszafogott stíluban közöltem, hogy a szerződést felbontom. Sajnálják nagyon, de nem készültek el a hitelkártyák Londonban (?!), ezért a csúszás. Mondtam, nem érdekel. Mondták: nem tudják addig felbontani a szerződést, amíg nincs hitelkártyám, mert annak a száma kell. Tetszenek érteni? Miközben minden hónapban 200,-Ft-ot levontak kezelési költégként. Nyugtattak, hogy kérelemre (!) visszakapom a levont összegeket. És így múltak a hónapok. Ha akartam volna, akkor sem tudtam volna egy fillért sem költeni, mert kártya sehol. Majd karácsony előtt felhívtak egy hajmeresztően ócska dumával, hogy megkaptam-e a kártya átvételéről szóló értesítést, mert állítólag sokan nem kapták meg. Na, ekkor éreztem úgy, hogy az OTP egy kupleráj. Most elmegyek hozzájuk és lehet, hogy ordítozni fogok egy kicsinyt. Biztos vagyok benne, hogy meg lesznek sértve.

mitmiért? 2008.01.07. 09:56:40

most utálni fogsz, de azt gondolom, h ez veszett fejsze nyele. kezességet vállaltál valamiért, vkiért, amit nem lett volna szabad, mert ha az az illető borul, magával ránt. mielőtt kezes lettél volna kellett volna tudnod, h ilyen előfordulhat-e, mert ha igen, csak ilyen szívás lesz a vége. és lehet, h adósod se véletlenül bukott be ekkorát, ha van egy ilyen jóhiszemű 1xszer bocs: marha helyette, aki fizet. mégegyszer, nagyon sajnálom, ami veled történt, és tegyél meg minden jogilag lehetséges lépést, amit még lehet, de leveled nekem azt sugallja, tudod, h valaki a mélyberántott, csak még te sem hiszed, h ilyen előfordulhat egy jóhiszemű emberrel. otp valószínűleg nem hibázott, hiszen inkasszó lényege, h nem szólnak előtte, hiszen akkor tuti nem teljesűlne. részvétem

sarasvati / sütifej (törölt) 2008.01.07. 09:56:44

elolvastam, halál ideges lettem, tetű, rohadt OTP.
szerencsémre, egy lakáscsere ügylet miatt, az összes tartozásomat megkapják és a lábam be nem teszem hozzájuk.

Dr Kangörény 2008.01.07. 09:56:55

Bíróságon kérték a fizetési meghagyás kibocsátását. Azok elméletileg éretesítettek erről, te valamiért (elkallódott a levél, stb.) nem reagáltál rá, a bíróság kibocsátotta a fizetési meghagyást. Ez alapján végrehajtó inkasszót nyújtott be a bankodnál, azoknak meg muszáj volt levonni a pénzt. Ettől függetlenül az otp egy kalap szar.

Abszurdisztán 2008.01.07. 10:26:03

ellenem valaki vagy valami adóbehajtást kért az önkormányzatnál. Egy szervezet amivel semmilyen jogviszonyban sem vagyok, soha sem szóban sem levélben nem érintkeztem. Tőlem 100 km-re lakik.
Egy víztársulat akar 10 ezer forintot behajtani rajtam. Mint törvényes hozzájárulást.

Az ember áll és néz ki a fején. A következő történt. A megörökölt és az anyám haszonélvezeti jogával bérbeadott földjére, ami után a bérlő lenne köteles fizetni vízhozzájárulást kértek végrehajtást. A végrehajtás folyamán semmilyen jogviszonyba sem kerültem az említett szervezettel. Telefon, ki vagy és mit akarsz tőlem? Nem ám elnézést, hanem nekik áll feljebb. Lassan kiderül miután a földet bejegyezték,aztán a haszonélvezeti jogot is felvésték, majd külön azt is bejegyeztették, hogy ki használja -természetesen ezek után mind illetéket fizettünk-a földhivatal leadta ennek a szar kis alakulatnak az adatokat, akik rövidrezárták a témát és nem fárasztották magukat holmi értesítgetéssel. Mindennek két hónapja és még mindig folyamatban van ellenem a végrehajtás.
Arról már nem is mesélek, hogy a bérlő időben és pontosan befizette a hozzájárulást.

Bimbódzó Rózsaszál 2008.01.07. 10:27:32

A lényeg: aki egy számlán 10m-nél több pénzt tart, az nem lehet sikeres ember.

Tomi 2008.01.07. 10:54:42

Én lekopogom, eddig semmi bajom nem volt az OTP-vel.
Viszont olyanról hallottam már, hogy FELÜLVIZSGÁLTÁK a benyújtott inkasszót, és csak egy részét inkasszálták. Gáz!!!

Sajnálom a sok ostoba kommentet, akik a JELEN üggyel kapcsolatban elküldték az OTP-t melegebb éghajlatra, hiszen egyrészt korántsem teljes a tényállás, másrészt a fő szabály az, hogy a megfelelően benyújtott inkasszót nem bírálhatja felül a bank.

Aki meg (bújtatott reklámként) mint ügyvéd ír ide, az is szégyellje magát, hogy ilyen hülyeségeket ír. Hadd tegyek föl egy kérdést, kedves kolléga: inkasszót nyújtottál te be valaha életedben? Mert az ügyvédek szokták ezt intézni az ügyfelük nevében (vagy akár az ügyfél személyesen), és ha ez sikertelen, akkor lehet KÉRNI a vh. megindítását.

Ex otps 2008.01.07. 10:56:38

Az Otp nagyon gáz.

Egy biztosítónál szűnt meg a munkaviszonyom, a biztosító fél év elteltével miután kiléptem, hanyag ügyfél kezelésével elvesztett egy ügyfelet akit anó én hoztam. Számukra természetesen azonnal intézkedtek és levonatták az Otp bankszámlámról a szerzési jutalékot. Nyilván itt a biztosító is gáz (Generali), végül egykutya. De az Otp a kért összeget át utalta. Nagy utánjárással tudtam kinyomozni, hogy mi történt. Mikor jeleztem, hogy ez jogtalan volt, mert semmilyen kapcsolatba nem álok a biztosítóval, sőt soha ezt a biztosító által jogosnak tartott utólagos behajtást nem fogadtam el és nem írtam alá. Akkor a bank közölte őt ez nem érdekli. Erre én azonnal minden pénzemet ki vettem (úgyse volt le kötve és át mentem minuszba a jogtalanul kifizetett összeggel és fel számoltam a bankszámlámat. Egy ilyen inkorrekt céggel semmilyen kapcsolatba nem érdemes maradni. Persze papíron lakcim nélküli vagyok így el érni nem tudtak.

vakapád 2008.01.07. 11:48:57

Hali mindenki!
Tök igaz az amit itt a zOTP-ről mondanak! Szemét társaság! Történt még 2004-ben, hogy lejárt a bankkártyám és én nem figyeltem! Pénzt akartam felvenni de sorry mondta gép! Nincs baj, gondoltam, be a fiókba és kérem az új kártyámat.
Na itt jött a meglepi, mivel azt közölték (és figyeljetek!) 1. ezt nem ők (helyi fiók) intézik 2. központilag postázták. Utána néznek! Addig is megtudtam oldani a kp. dolgot, utalás interneten családtagnak, családtag felveszi. Kb 3 hét után érdeklődtem, hogy mi is a helyzet a kártyával? Válasz: már két hete ott van náluk! Roszz helyre postázták, volt az indok! Majdnem megzavarodtam, hogy se értesítés semmi az ügyfélnek! Na akkor majdnem elhagytam a céget!
Elérkezett 2007 és én megint lejárt kártyával próbáltam pénzhez jutni! És lásd fentebb ugyanaz történik moist is!
Na ekkor érzékeny búcsút vettem eme nemes intézménytől!
Tanulság: aki OTP-s ügyfál, sikeres nem lehet.

izomagyú 2008.01.07. 11:51:52

capper 2008.01.07. 01:08:24
a következő van az OTP levelében: Tekintettel a 227/2006. (XI.20.) Kormányrendeletre, jelenleg a végrehajtónak már nem, csak a számlavezető banknak szükségesw értesítést küldenie az inkasszóról. Ezen kötelezettségünknek az Ön esetében is eleget tettünk (bankszámlakivonattal).
bankszálakivonattal utólag, és minden lényeges információ nélkül, ezért kellett nyomoznunk, hogy ki is lehet az ismeretlen Zoltán Ákos nevű akárki.

izomagyú 2008.01.07. 11:56:25

0xFFFF 2008.01.07. 04:17:06
teljesen igazad van, de ha kiértesítenek, akkor rögtön kiderül, hogy nincs is inkasszót elrendelő határozatuk
most idézlek:
"A fenti esetben gyanús, hogy az otp vagy valamelyik munkatársa bűnrészes gazdasági bűncselekményben, tehát kedves izomagyú, tessék a rendőrség felé eljárni, ahol a feljelentés ismeretlen tettes és az otp ellen szóljon. "
ez is igaz szerintem, a feljelentés megtörtént az ügy a Vám és pénzügyőrség Nyomozó Hivatalánál van
várom a jelentkezésüket, nagy türelemmel

izomagyú 2008.01.07. 12:00:08

gyökkettő 2008.01.07. 08:51:59

nem adósok vagyunk, hanem zálogkötelezettek, és nem számlánkkal, hanem tárgyi fedezettel, ráadásul nincs olyan határozat sem, amire a banknál a végrehajtó hivatkozhatna
nem létezik ilyen

izomagyú 2008.01.07. 12:03:02

egyiketsem · egyiketsem.blog.hu 2008.01.07. 09:25:03

"Megy a körímél az ismerős cégvezetőknek ennek a blognak a címével.
Mégsem Kimoderálom ezt a kommentet."

hja, ez itt a reklám helye:)))

izomagyú 2008.01.07. 12:04:18

berengere 2008.01.07. 09:46:31!
addig is náluk kamatozik a pénzetek, tietek a kellemetlenség cserében

izomagyú 2008.01.07. 12:07:18

gubac 2008.01.07. 09:56:40 !
vagy nem olvastad végig, vagy én nem írtam érthetően, nem vállaltam kezességet!!!!!
de nem is erről szól a végzés, csak önkényesen kezeli az OTP és a Zoltán Ákos végrehajtó

izomagyú 2008.01.07. 12:08:45

Kangörény_ 2008.01.07. 09:56:55 !
leellenöriztük!
el sem küldték, tehát nem veszhetett el, és ráadásul nem is fizetési meghagyás

izomagyú 2008.01.07. 12:10:36

Bimbódzó Rózsaszál 2008.01.07. 10:27:32
ezt a 10 millát honnan szedted?
milyen bankszámlán, és kicsoda?

izomagyú 2008.01.07. 12:13:08

Tomi 2008.01.07. 10:54:42
Tomi ügyvéd úr!
nem kell a többieket legorombítani, mert ők elolvasták és értelmesen értelmezni is tudták a témát, mert az "ostoba" jelző visszaüthet
bocsi:)

izomagyú 2008.01.07. 12:15:46

Ex otps 2008.01.07. 10:56:38 !
biztosan nem hagytam volna

Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.07. 12:24:18

gondolom arra célzott, hogy egy vállalkozásnak a saját tőkéjét nem a bankban kellenek kamatoztatnia, hanem forgatnia kellene azt. Kölcsön lehet adni, Lehetne árukészleten tartani, a céltartalékaidból pedig venni mondjuk államkötvényt, részvényeket. Vagy ingatlanba fektetni, amire aztán lehet hitelkeretet felvenni.

izomagyú 2008.01.07. 12:31:56

Bástya elvtárs!
sehol nem is volt erről szó a blogomban, jól is néztünk volna ki, ha vacak folyószámlakamatért, ami kevesebb, mint a kezelési költségek ott lett volna 10 milliónk:)
azt a pénzt vették le, ami a számláink, és egyébb kötelezettségekre aznap felkerült, kb 2 millió forintot, meg, amiket a partnereink a számláink ellenébe utaltak, de rögtön intéztünk egy másik banknál másik számlát, hogy ez a lehető leggyorsabban leálljon

Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.07. 12:39:00

aha.
mindenesetre az is érdekes momentum, hogy ha valóban létezik valamiféle bírósági végzés, akkor annak alapján a másik banknál vezetett számlát miért nem inkasszózzák meg? Gondolom ez bennetek is felmerült, és ez segített felismerni, hogy miként nézhet ki az otp logó oldalnézetben.

izomagyú 2008.01.07. 12:42:46

Bástya elvtárs!
az ügyvédünk megnyilatkoztatta a hivatkozott bíróságot, ahol leírták, hogy semmiféle ilyen tartalmú végzést nem is adtak ki!
talán ezért nem próbálkoztak a másik banknál, mert jól elhajtották volna őket, ahogy ezt egy normális bank teszi:)

Tomi 2008.01.07. 14:45:50

Izomagyú, ha ennyire vágod a frankót, akkor meg mit sipákolsz itt? Intézkedj, aztán számolj be!

izomagyú 2008.01.07. 17:13:45

Tomi!
ha nem vennéd észre, éppen a beszámolómat olvashatod, ahogy haladunk előre.
most itt tartunk:)

izomagyú 2008.01.08. 15:44:02

most írtam be a helyzetet:))
GYŐZELEM!!!!

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.01.08. 16:25:53

Akkor most ideje lenne előszedni a behajtót asszem...

izomagyú 2008.01.08. 16:33:42

gondolod, hogy kihagynám?:)))

az okos 2008.01.08. 21:29:58

Én örülök,hogy vannak ilyen "izomagyú" emberek akik nem törődnek bele az ilyen és ehhez hasonló szemétkedésekbe és nem maradnak csendben mint a sok-sok birka.Sok erőt kívánok Neked és örülök,hogy rajtam kívül is vannak még akik így gondolkodnak és cselekednek is.

izomagyú 2008.01.09. 10:02:55

az okos 2008.01.08. 21:29:58 !
remélhetőleg egyre többen leszünk, akik nem szarunk be sem hivataloktól, sem bankoktól, sem politikusoktól

olvasó 2008.02.10. 14:12:26

Sok okos gondolatot, ötletet olvastam, de probáld meg felvenni a kapcsolatot az INDRA Biztositottak és Pénzintézeti Ügyfelek Országos Érdekvédő Egyesületével 1012.Budapest, Logodi u 22-24 Tel:06 1 311 7030. bővebb információ: www.indrabizt.hu

izomagyú 2008.02.10. 19:58:22

olvasó!
az indra elsősorban biztosítottak ügyeire állt rá, és nem a banki károsultakra a tudomásom szerint
Te tudsz ilyen bankos témamegoldást náluk?

Csutka 2008.02.12. 17:45:08

OTP, avagy Bank vagy gitt egylet?


Sziasztok Kedves Blogolók!

Alábbi story bele ilik a lenyúlós képletbe!

Tehát :
Após évekkel korábban felvett személyi kölcsönt OTP-től.
2007 július elején meghalt. Anyós mindenhol bejelentette, így OTP-nél is.
2008 januárjában hagyatéki tárgyalás.
Itt kiderült, hogy említett intézmény a hitel mellé életbiztosítást is kötött apóssal. Természetesen senki sem tudott róla.
(A kötés körülményeiről vannak elképzeléseim.)

A hagyatéki tárgyaláson tudta meg anyós, hogy a 3-betűs nagy magyar gittegylet, még 2007. júliusában a közjegyzőnek megküldte, minden rendben, a biztosító betörlesztett, így örökösnek nem kell fizetnie semmit a továbbiakban!

Az elmúlt 6 hónapban természetesen kisebb nagyobb csúszással érkeztek a törlesztő részletek az OTP-be, hiszen anyóst nem értesítették, hogy nem kell többé fizetnie!
Hagyatéki tárgyalás után ayuka irány OTP. Ott kérdés, miért nem szólt időben? Mire anyós tételesen elsorolta, melyik hónapban hányszor, melyik ügyintézőnél volt és reklamált a különböző felszólító levelek stb. miatt.
Illetve, hány alkalommal jelentette be a halálesetet, hogy a közös számlákat stb. lezárja, rendbe tegye.

Közölték vele, hogy minden OK. Innen akkor már rendben lesznek a dolgok.
A hagyatéki végzés másolatát is megkapták, tehát ha addig nem akkor onnantól már tudhatták mi a történet. Megjegyzem tudták korábban is, hiszen a közjegyzőnek valaki az OTP részéről csak megírta 2007 júliusban, hogy nem kell fizetni, viszont elfelejtett szól ez az illetékes a megfelelő társosztálynak!

Na ezek után érkezett meg, a mai napon említett „Bank” felszólító levele és ment el nálam a kisvonat!
Ugyan is fenti előzmények után februárban már nem fizettük, hiszen a hagyatéki tárgyalást követő reklamáció után kegyeskedtek megígérni, hogy a „…2007. július után befizetett pénzek egy részét vissza fizetik…!

Már ettől is kiakadtam!
Mi az, hogy egy részét!? A biztosító fizetett. Visszajár minden, kamatostul! Szerintem!
Vagy nem?

A Pénzügy Szervezetek Állami Felügyelete ilyen esetekben nem szokott bírságot kiszabni, tehetetlenség, töketlenség címén?
Avagy minek nevezzük azt, amikor a hitelfedezeti biztosítás okán a biztosító fizet, majd pedig még az ügyféltől is követelik a törlesztéseket, melyeket már zsebre vágta a „Bank”?

Egyébként tudom, apósom követett el hibát.
Miért vett fel hitelt? Miért pont itt? És különben is………………………

Csutka

emzéperiksz 2008.02.13. 16:17:54

Visszajár minden túfizetés, de előbb le kellene zárni azt a hitelszerződést először is, ezt sürgessétek meg, hogy legyen meg az elszámolás a bank és köztetek. Kamat viszont nem jár vissza, mert nem betétbe tetted a pénzt, hanem túlfizettél.

Méghozzá a saját hülyeséged miatt. Az ugyanis az anyós sara, hogy nem tudta, hogy van biztosítás. Miért nem olvasta el rendesen a szerződést? Az apósodnak meg alá kellett írnia azt a szerződést, másképp nem kötik meg vele. Hogy a családon belüli kommunikáció szar, a pénzügyeitekkel nem törődtök annyit sem, hogy a szerződést átolvassátok, az tényleg nem az OTP hibája.

emzéperiksz 2008.02.13. 16:19:28

Ja és még egy: a biztosítót is vegyétek már elő, hogy miért nem értesített benneteket, amikor fizetett, mert szerintem kellett volna. Valszeg a Garancia a ludas, ha OTP.

Csutka 2008.02.13. 20:44:47

Válasz "emzéperiksz" - részére! Kedves MZ/X! Már meg bocsáss, de egy fasz vagy mikor magas lóról eszet osztasz! Lehet nem írtam pontosan, de ha após elé oda tettek volna egy papírt, hogy biztosítás, akkor anyjába leküld az ügyintézőt! Ha lett volna ezzel kapcsolatban egy qrwa papír, akkor tudtunk volna az egészről. A helyi számlavezető OTP fiók értetlenül nézett ki a fejéből a reklamálást követően. A haláleset óta min havonta 2 alkalommal volt anyós az OTP-ben, aki ráadásul nem szenilis idős hölgy, hanem még eléggé aktív 50-es. Köszönöm, hogy véded a fajtájukat, (OTP) de szarul esik, hogy a családomról és a belső kommunikációnkról írsz baromságokat, miközben nem tudod mi van a háttérben. A dolog egyébként egyszerű! Keress OTP-s ismerőst, aki elmondja, milyen módszerrel adják el a hasonló biztosításokat az ügyfeleknek! Eléd vágnak egy halom papírt, majd az ügyintéző mutogat mit és hol kell aláírni! Még egyszer! A birtokunkban lévő iratokból nem derül ki, hogy volt ilyen biztosítás, viszont a pénzintézetnél történt bejelentést követően, említett cég értesítette közjegyzőt, hogy a biztosító fizetett! Sőt! A bank a saját társosztályait sem értesítette arról, hogy a biztosító mindent kifizetett múlt év júliusában és a hitelszerződést lezárták! Éppen ezért megint azt kell mondjam, hülyeséget beszélsz, mert szerinted anyuka túlfizetett! Igen. Akár igaz is lehetne, ha tudott volna róla, hogy nem kell fizetnie! Már amennyiben kap erről értesítést! Ez egyébként minden normálisan működő Bank, vagy Biztosító esetében így történik! Értesítést nem kapott, felszólítást a fizetésre viszont igen! A befizetett pénz kamatostul jár vissza, oka több is lehet! Egy jó ügyvéd valószínűleg több okot is fel tudna sorolni, mint ahogy Te is, hogy mennyire szar nálunk a családon belüli kommunikáció! Üdv, Csutka

emzéperiksz 2008.02.13. 22:14:06

Elnézést kérek, ha megbántottalak. Az az igazság, sokszor találkozom olyanokkal, akik buta módon minden vacak hirdetésnek bedőlnek, mindent megrendelnek, aztán csodálkoznak, hogy szívtak, pedig csak meg kellett volna nézni, mit vesznek. Az átlag hülye magyar többet tököl egy kiló alma vagy egy vacak póló megvásárlásával, mint a pénzügyeivel. Talán fordítva kellene, de ez csak egy meglátás.

Nézd, lehet, hogy magas lónak tűnik, de én semmit nem írok alá, amíg el nem olvastam, bankba meg úgy megyek valamit igényelni, hogy előtte elolvasom az interneten a szerződési feltételeket, üzletszabályzatot, felhívom az ügyfélszolgálatot, ha valami nem tiszta. Oké, elcseszek vele egy délutánt, elolvasok 40-60-80 oldal száraz, unalmas szöveget, mire a papírokat egyáltalán az orrom alá tolják, de eddig még nem szívattak meg a bankok, az OTP sem.

Szóval ne haagudj. Biztos, hogy itt valami nem stimmel, mert ha le van zárva a hitel, akkor nem értem, miért fizettetik tovább.

Csutka 2008.02.14. 17:51:21

Válasz MZ/X! Ok! Teljesen igazad van! Sajnos após nem ez a fajta volt. Mindne szaron heteket tudott tökölni, de olyan volt a beállítottsága, hogy a "nagy magyar bank" nem fogja átbaszni! A vicc az egészben, hogy tegnap is küldtek egy felszólítást, aztán ma mégegyet! A szerződés lezárva, csak a házon belül kommunikáció nem működik az OTP-nál. Mikor OTP-s borítékot látok a posta ládában és már röhögök! Anyósnak mondtam, hagyja a fenébe az egészet! Perlje be Őt az OTP, vagy indítson végrehajtási eljárást. Aztán majd amikor a végrehajtó jön és is hívom TV Ügyvédjét, meg az összes kereskedelmi TV-t. Ingyen reklám Csányi papának! Gondolom sok időt visz el a borászati ügyek intézése és mindenki ezzel foglalkozik náluk, így nem marad idejük a szakmai dolgokkal foglalkozni! Vicc az egész! Nah mind egy! A lényeg, kerüld el Őket! Én is ezt teszem! Sajnos vannak emberek,(ilyen anyós is) akiket ilyen történetek után sem lehet arról meggyőzni, hogy vigye a számláját egy BANK-ba! Üdv, Csutka

emzéperiksz 2008.02.15. 10:04:09

Csutka, valamit süssetek ki ezzel. Nekem telefonon is működni szokott az OTP (3666-666). Minden bajom, amit elsírtam ott, rendeződött, pedig igazán sok mindenem van a nagy böszménél: hitelkártya, internetbank, folyószámla, lakáshitel, egészségpénztár, nyugdíjkassza stb. Illetve a reklamacio@otpbank.hu is működőképes cím, ahogy tapasztaltam.

Csutka 2008.02.17. 13:08:37

Hi MZ/X! Köszi! Rajta vagyunk, ki próbálunk minden lehetőséget! Üdv, Csutka

hercseg 2008.07.21. 14:55:47

Sziasztok!
Engem is megtalált valami nem tom mi miatt Zoltán Ákos.Nem tudnátok elmondani véletletlenül az ellenszerét?Most be van jegyezve mint végrehajtó?

Fanta · http://hotelsinus.com 2008.07.23. 12:57:58

Hát ez fasza!
Ugyanigy jártam most juli 18-kán!!!!!
1994.évi LIII.Tv.82/A törvény. Ennyi meg egy levonás!
Otp ben kirohogtek!! hogy: "mindenki azt mondja, hoyg ő mindent rendesen fizet, értesítést is kuldenek ezekről az Apehtől." Lonak a f**át. semmit nem kuldtek.
ÉS mindent fizetek. szintén BT. és fogalmam nincs mire vonták le ezt a lovét a céges számlámról!

Egy nagy MajomParádé ez az Ország és az APEh.--

N.I. 2008.12.05. 09:48:19

Sziasztok!

Én is most vettem észre, hogy valami Zoltán Ákos végrehajtó inkaszálta a számlámat. Az a probléma, hogy fogalmam nincs, hogy miért, minek, honnan, merre. Nem tudtok valamilyen elérhetőséget ehez az Ákoshoz, hogy kiderítsem egyáltalán mi ez. A Bank sem tud semilyen infot.

hopptarisznya 2012.12.11. 11:17:57

Megint egy Zoltán Ákos ügy. Látom négy éve is ez a patkány szórakozott az emberekkel. Nem akarja már valaki letörölni a vigyort a pofájáról????
süti beállítások módosítása