HTML

Egy izomagyú naplója

a világom alulnézetből, mindennapi morgásaim

Friss topikok

Linkblog

A hibáiban konzekvens bank – OTP

2008.02.07. 09:14 izomagyú

  Azt gondolná az ember, hogy egy haszonelvű vállalkozás, ha rájön, hogy valamit nagyon rosszul csinál, akkor gyorsan változtat, ez lenne a normális hozzáállás.
Ha nem ezt teszi, akkor egy idő után elfordulnak tőle azok, akikből él, megél, sőt jól él.
Ha nem ezt teszi, akkor vagy hülye a vezetése, vagy annyira elvakult, hogy elhiszi ereje, nagysága tudatában, hogy neki semmi nem árthat.
Holnapután lesz egy hónapja, hogy feltettem egy komoly törvényszegéses gyakorlat történetét, arra gondolva, hátha észbe kapnak az OTP vezetői, ha már a tévéadás miatt és óta annyira lelkes olvasóim lettek.
2008-02-06 12:15:28 14 hozzászólás
És a 47. napon – tulajdonképpen nem is történt semmi!
Ülök az autóban, visz haza a szekér.
Csöng a telefon.
Matatok jobb kéznél az anyósülésen lévő táskában, hogy megnézzem ki hív?!
Magántelefonszám – jelzi a készülék!
Ha vezetek, nem veszem fel, ha ismerős hív, mert nincs kihangosítom, inkább visszahívom az illetőt, de mivel komoly elintézetlen ügyem van az OTP-vel - remélve a legjobbakat – a pirosnál felveszem, hátha…
-         Igen, tessék? – szólok bele.
-         Jó napot, én XY vagyok az OTP Bankból, és piribogyóval szeretnék beszélni.
-         Jó napot kívánok, én vagyok az. Kérhetném, hogy 15 perc múlva hívjon vissza, mert most nem tudok beszélni – kérdezem szívdobogva.
-         Fél óra múlva tudom visszahívni! – mondja a hang.
-         Rendben van, várni fogom – mondom, és leteszem a telefont.
Boldogan vezetek hazafelé!
Végre meghallgatásra talált a panaszlevelem- gondolom magamban - vagyis az 50 nappal ezelőtt elküldött, és 47 nappal ezelőtt bizonyítottan kézbesített panaszomat ezennel végre-valahára a kezükbe vették, és most majd bizonyára megpróbálják menteni, ami menthető!
-Vajon még a visszahívásuk előtt hívjam fel az ügyvédet?
- Vagy hallgassam meg az ajánlatukat, majd mondjam azt, hogy „ezt még meg kell beszélnem az ügyvédemmel”?” - ezek és ezekhez hasonló gondolatok járnak a fejemben, és alig várom, hogy elteljen az a 30 perc, bár még mindig a dugóban állok.
Hazaérek, vagyis épp hogy leparkolok az utcában, mikor csöng a telefon. A magánszám hív - állapítom meg, vagyis már nincs időm konzultálni az ügyvéddel…
-         Igen, tessék? – szólok bele.
-         Jó napot, én XY vagyok az OTP Bankból, és piribogyóval szeretnék beszélni.
-         Jó napot kívánok, én vagyok az.
-         Az OTP bank új vagyonkezelési ajánlatával kapcsolatban szeretném tájékoztatni Önt.
-         Tessék?? – kérdezem hét s-sel, mert nem hiszek a fülemnek, de ez már nem érdekli, csak darálja a szöveget, amit betanult, miszerint egy személyes tanácsadás keretén belül elmondják (a szerintük) a számomra legjobb befektetési lehetőségeket, mely személyes tanácsadás nem kötelez engem semmire (még jó!!!), vagyis eldönthetem, hogy igénybe veszem-e az általuk felkínált lehetőségeket… (bla-bla-bla) vagyis mondja mindezt megszakíthatatlanul, míg végül megkérdezi:
-         Volna 30-40 perce arra, hogy az említett személyes találkozó keretén belül elmondjuk Önnek az ajánlatunkat?
-         Nem! – válaszolom kurtán, de nem furcsán, és folytatom – És tudja miért nem? – kérdezem, de eszem ágában sincs megvárni a válaszát, hanem folytatom – Hát azért nem fogom igénybe venni soha többé a szolgáltatásaikat, mert maguk 47 napja kapták meg az általam elküldött panaszlevelet, melyben kértem az Önök által, a káromra elkövetett negyedmillió forintos tévedés visszafizetését, melyre a mai napig nem válaszoltak! - Azt nem mondtam, csak tudom, hogy ezt viszont már jogi úton fogom visszakövetelni tőlük- de azért folytatom - Nem beszélve arról, hogy nem csak a saját és a cégem pénzét nem engedem, hogy az OTP kezelje, de még a családom, és az ismerőseim figyelmét is felhívom, arra, hogy Önök hogyan kezelik az ügyfeleik pénzét!
-         Értem – válaszolja hebegve – akkor elnézést a zavarásért!
-         El van nézve Önnek, de nem az OTP-nek! – mondom, majd leteszem a telefont.
És hogy mi a hab a tortán? – merthogy az OTP-nél mindig van hab a tortán!
Hát az, hogy én két mobiltelefont használok. Az egyik a sajátom, a magántelefonom, a másik pedig a munkahelyi mobilom. Én napközben CSAK a munkahelyi mobilomat hordom magamnál, míg a magántelefonomat csak munkaidő után használom. Ha fontos ügyben vagy sürgősen várok hívást, akkor a munkahelyi mobilszámomat adom meg, mert az, hétköznap és hétvégén, éjjel és nappal is be van kapcsolva.
 
Az OTP 47 nappal ezelőttig csak a magán mobilom számát tudta, mert arra kapom az sms-eket, ha bármilyen mozgás történik a számlámon, és kizárólag azzal tudok belépni az OTP direkt internetes oldalára.
47 nappal ezelőtt viszont sürgős és fontos panaszlevelet küldtem az OTP-nek, és abban feltüntettem a munkahelyi mobilszámomat, hogy bármikor el tudjanak érni, ha elnézést akarnak kérni, és rendezni akarják, amit elszúrtak.
Szóval az nagyon nem oké, hogy ugyan elmentik a számukra nem ismert mobilszámomat, de a panaszommal nem hajlandóak foglalkozni 47 nap után sem!
 
Hát ez történt a 47. napon!
47. nap = 2008. február 5.
 
(Azt hiszem kéne indítanom egy számlálót, ami méri, hogy az OTP hány napja nem válaszol a panaszlevelemre, és hány napja nem rendezi az ügyemet! Ki kéne tennem egy ilyen számlálót a blogra, hogy mindenki tudja – vajon hogy lehet ilyet számlálót csinálni?)


2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://izomagyu.blog.hu/api/trackback/id/tr8329041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

prometheus 2008.02.07. 11:48:15

Személyszerint nagyon sajnálom ami a Hauer-rel történik, az egyik kedvenc helyem volt, sok ismerősömnak ajánlottam és köt is hozzá néhány szép emlék.

Örülök neki hogy az Index felkapta ezt a történetet, újra megerősödött bennem hogy jogállamban élünk: a felső tízezer jogainak államában.
süti beállítások módosítása